A delicious romantic comedy set in Dublin about a popular Irish food writer and the decided Spanish woman who inspired him to heed his heart rather than his stomach. Oliver Byrne, a food journalist, meets Bibiana, an art curator. Is their romance a recipe for disaster, or has Oliver finally found the ingredients of true love?