A non-fictional film winner of the Silver Biznaga for Best Documentary at the Málaga Festival. In the case known as '4F', a group of youngsters landed in jail, accused of attempting to murder a local policeman in Barcelona. They denounced torture and abuse. One of the girls finally took her own life to prove her innocence.