In the bear world it's frowned upon to make friends with a mouse. Ernest, an enormous and rather grumpy bear street musician with a big heart, takes into his home the little Celestine, an orphaned mouse who has escaped from the underground world of rodents. A delightful fable based on the famous series of books for children by Gabrielle Vincent and written by Danniel Pennac, one of today's great French authors.