In his new film, Hermes Paralluelo tells a love story. A love story that begins when its lead characters, Antonio and Felisa, have been together for over 60 years and their delicate health means they can no longer care for one another. The prospect of having to move into a home for the elderly looms menacingly on the horizon. The film portrays love in old age, nights of fitful sleep over the worry of loneliness, death and separation from a loved-one. Fear of leaving life in the hands of others and of losing independence.