Second feature by Roberto Castón, whose movie Ander competed in the Panorama Section at Berlin in 2009. Mario, Paula, Miguel and Lourdes run into one another while looking (some more than others) for a way out of a life they don't like. The situation forces them to make decisions, listening either to their hearts or to the fear of change. They are accompanied in the process by the film's director, played by Roberto Álamo.