In a small Bulgarian town, Nadezhda, a young teacher, tries to find out which of her students is stealing in class, so that she can teach them the difference between right and wrong. But when she finds herself in debt to moneylenders, will she know the right road to take? What happens when an honest person turns into a criminal?