Matteo, a sixteen-year-old boy, is sent to a remote farm in the mountains for a correctional stay. A few months of hard work with a farmer family. But the farmer has lost control. Three violent, crazy kids have taken over. They are at war with everyone. Matteo is sucked into a world of adolescent outrage.