How far are decent people willing to go, when tragedy blurs the line between just and unjust? Director Susanne Bier (winner of the Foreign Language Film Academy Award in 2011 with Hævnen / In a Better World) and screenwriter Anders Thomas Jensen have crafted another startling yet moving drama, about how easily we lose our grasp on justice, when we face the unthinkable and life as we know it is hanging by a thread. A thrilling story about real people forced into incredible circumstances.