Samba migrated to France 10 years ago from Senegal, and has since been plugging away at various lowly jobs. Alice is a senior executive who has recently undergone a burnout. He'll do whatever it takes to get working papers, while she tries to get her life back on track by volunteering with an association. Both struggle to get out of their dead-end lives... until fate draws them together.