Chilean director Cristian Jiménez returns to San Sebastián with the tale of Sofia, a 35 year old woman who has two children she loves. But everything has been going wrong for her lately. Looking for peace after her recent separation, she decides to take a vote of silence in reverse: no mobile phone, no TV, no Internet, no books for a year. But her peace is short-lived.