Alberto Rodríguez (Grupo 7) returns to film noir with this thriller starring Raúl Arévalo, Javier Gutiérrez and Antonio de la Torre. Two cops, ideologically miles apart, are reprimanded and sent as punishment to a remote town in the swamps to investigate the disappearance of two teenagers. There they will measure their wits against a savage killer in a community anchored to the past.