A co-production between Japan, France and the Spanish production company Eddie Saeta directed by Naomi Kawase, which competed in the last edition of the Cannes Festival. On the subtropical Japanese island of Amami-Oshima, 16-year-old Kaito discovers a dead body floating in the sea. His girlfriend Kyoko will attempt to help him understand this mysterious discovery. Together, they will learn to become adults.