Xavier Dolan, one of filmmaking's surprises in recent years, won the Special Jury Prize at the Cannes Festival with his new movie. A widow must raise her 15 year-old son with ADHD single-handed. Mother and son try hard to adapt and get by as best they can in their forced existence together. The arrival of a new neighbour in the shape of Kyla will mark their lives.