Presented at the Sundance and Berlin festivals, starring John Lithgow, Alfred Molina and Marisa Tomei. After 39 years together, Ben and George take advantage of New York's new same-sex marriage laws and tie the knot. Shortly afterwards, George gets fired with no explanation from his longtime job as a choir director for a Catholic school and they lose their apartment. The couple are forced to split up and stay with friends.