A Spanish/Argentinian co-production with participation by the Spanish production company, El Deseo, premiered in the Official Selection in the last edition of Cannes Festival. The inequality, injustice and demands of the world we live in cause many people to suffer from stress or depression. Some explode. This is a film about them.