A terrace overlooking Havana, the sunset. Five friends gather to celebrate the return of Amadeo after 16 years of exile. From dusk to dawn, they reminisce about their youth, the group they used to form, the faith they had in the future... but also their disillusionment. A film by Laurent Cantet selected for the Venice Days section at the Venice Festival.