The first film by Daniel Wolfe was presented in the Directors' Fortnight at the Cannes Festival. In a closed community, freedom comes at a price. Dishonour your family? Pay with your life. On the run from bounty hunters who will stop at nothing to capture them, Leila and Aaron soon find themselves propelled towards a dramatic showdown.