Jeremy Jones, ten-time Big Mountain Rider of the Year winner and 2013 National Geographic Adventurer of the Year, leaves tracks on signature lines in the close-to-home playgrounds he’s made his own around Jackson Hole and Lake Tahoe in this final installment of the acclaimed Deeper, Further, Higher trilogy. He also makes history with far-flung first descents in the Eastern Alaska Range and the Himalayas of Nepal, where the stakes are as high as the peaks themselves.