Red Bull Media House, in association with MSP Films, presents Days Of My Youth, a new action-packed film that examines every skier’s lifelong affinity for the sport. Filmed over two years using state of the art techniques and technologies, this movie offers a unique glimpse into the journey of self-discovery that every skier experiences. MSP, along with an intimate cast of skiing’s modern day superstars, have looked through the lens in a new way to capture moments that redefine what is possible on skis.