This documentary film explores the revival of manual work through the passion of motorcycle enthusiasts who have found their way to a happy life. Shot in 16mm in California, Utah, Indonesia, Spain, Scotland and France, we have spent time with mechanics and custom shop founders trying to understand the difference between manual work and intellectual work. The unique satisfaction that result from doing something tangible, the sense of time, the relation between the form and the function, the joy of riding in a beautiful landscape and the community and friendship that motorcycle creates. Featuring: El Solitario, Shinya Kimura, Blitz, Deus ex Machina and Roland Sands, they have all tried to make their own path to a happy life regardless of the social pressure to be a white collar or the general devaluation of manual work since the 60s' through there experience.