Borja Cobeaga's new comedy stars Manu Aranguren, a Basque politician who acts as a mediator for the Spanish government in its negotiations with ETA. Far from being a solemn, calculated occasion, unexpected occurrences, slip-ups or misunderstandings soon kick in to influence the dialogue. Ramón Barea, Carlos Areces and Josean Bengoetxea headline the cast.