A theatrical documentary feature about the famed animation studio Ghibli. With near-unfettered access inside the studio, Mami Sunada follows the key personnel at Ghibli (director Hayao Miyazaki, producer Toshio Suzuki and the elusive “other” director, Isao Takahata) over the course of approximately one year as the studio rushes to complete their two highly anticipated new films, Miyazaki’s The Wind Rises and Takahata’s The Tale of Princess Kaguya. The result is a rare glimpse into the inner workings of one of the most celebrated animation studios in the world, and a portrait of their dreams, passion and dedication that borders on madness.