Complete screening of this television series directed by Bruno Dumont. The story of an improbable and eccentric police investigation focussed on strange crimes committed in a small coastal town in the Boulonnais region fallen prey to evil and to a band of young scoundrels led by P'tit Quinquin and his beloved Eve.