Selected in Cannes, Moscow and Toronto Film Festivals, a feature documentary about the Soviet Union and the most successful dynasty in sports history: the Red Army hockey team. Told from the perspective of its captain Slava Fetisov, the story portrays his transformation from national hero to political enemy. An inspiring story about the Cold War played out on the ice rink, and a man who paved the way for change for generations of Russians.