A documentary that is not only a physical record of a tour by Paco de Lucía, but a voyage to his soul: to his memories, to the things that torment him, interest him or make him laugh openly. By means of flashbacks and with himself as the sole narrator, Paco de Lucía takes a chronological look at his life from childhood until his last days in Mallorca, where he completed the final arrangements for his posthumous CD.