The Malandain Ballet Biarritz premieres its latest choreography at the Château de Versailles with live music performed by the Basque National Orchestra. The documentary develops as the new work is prepared, showing us how a ballet company and a symphony orchestra go about creating by the day, from the inside, from the angle spectators' don't usually see: the human angle.