One morning a couple of dancers turn up in a highschool classroom. It's Monday and they announce to the group of teenagers that they have five days to get up on stage and dance. A week to change things. A small amount of time but an enormous challenge: to move people when the world paralyses us. Wilfried Van Poppel and Amaya Lubeigt are the choreographers. He's Dutch, she's from San Sebastian.