Eugenio heads axe in hand to Don Miguel’s pharmacy, plethoric. Don Miguel only has to sign a few documents in order that the Bank will finally lend Eugenio the money he’s asked for. But instead of signing them and making Eugenio’s day, Don Miguel proposes a deal.