Micheline arrives in Paris to prepare her marriage to Daniel Rousseau. There she falls in love with her fiancé’s best friend, dress designer Philippe Clarence, an impenitent ladies’ man who seduces and then leaves her, although he later finds out that he is deeply in love with her.