Tsukiji is the biggest wholesale fish and seafood market in the world. It was built some 80 years ago in central Tokyo and has continued to fascinate people throughout its rich history. Fish and seafood from Tsukiji form the core of washoku, the traditional Japanese cuisine listed by UNESCO as Intangible Cultural Heritage of Humanity in 2012. The film shows the passion of those who work in Tsukiji and the essence of traditional Japanese cuisine.