Todo sobre el asado is a journey into deepest Argentina. Grilled meat is a food and a ritual. It is primitive and contemporary, wild and refined, an art and a science. Few phenomena reveal with greater originality and precision the essential traits of a national identity. For the first time a film makes its take on this almost holy tradition from a sharp and irreverent angle.