María José is 25. Her life moves back and forth between the monotony of class at the university, her eternally distant parents and a couple of alternative spaces where she can explore her own and others’ limits. One day she meets Javier, a boy she really likes and tries to have a relationship with, but her behaviour starts changing radically. In fact she’s a few months into her pregnancy and no one knows.