Andrés (35) and his son Pedro (12) live in a working district of Caracas and hardly ever see one another. While Andrés fills his time doing different jobs, Pedro wanders the streets playing with his friends and learning from the violent atmosphere around him. During a pelota game, Pedro fights with a boy, injuring him with a bottle. Andrés is embarrassed when he hears what has happened and decides to flee from the district in search of refuge. This situation will expose a father incapable of controlling his teenage son, but it will also involuntarily bring them closer than they have ever been.