Inés, a professional photographer, is determined to finish her latest book before the birth of her son. Memory, souvenirs and this photographic work bring us back, time and again, to a same place: the family home in Southern Argentina. This is a space that marked her life and forged her personality over the years. The only photograph she has with her father was taken there when Inés was barely two years old. A few months after the picture was taken he would disappear, a victim of the military dictatorship.