Vicente is a young, reckless loner who returns to his parents' beach house after a year studying in LA. One night of downing shots and chasing girls changes his life forever when Vicente becomes the prime suspect in a hit-and-run accident resulting in the death of a local fisherman. Vicente was wasted. His memories are a blur. Yes, he was in the car, but he swears he wasn't driving. And what's worse, the guy he remembers being behind the wheel is the son of a powerful politician.