Alba, aged 11, has to go and live with her dad, Igor, because of her mum’s illness. Igor is a solitary man who shut himself away in a small house after separating from his family. Their life together is almost unbearable for Alba. Her father’s attempts to come closer to her, the embarrassment, her first kiss and bullying at school are the incentives that mark Alba’s path towards adolescence and acceptance of herself.