Sex and love can be fragile in certain regions where strong family values, hypocrisy, homophobia and male chauvinism exist. A mysterious young woman is convinced that something otherworldly could be the answer to all of their problems... the provocative new film from the director of Sangre (2005) Los bastardos (2008) and Heli (Cannes 2013 - Best Director).