Buenos Aires, 1977. Francisco, an office clerk who leads an eventless life with his wife and two children, receives information from an old friend about the upcoming kidnapping of two people by the soldiers of the dictatorship. Now he must decide whether or not to risk his life to safe those of two people he has never met.