Ariel thought he had left his past behind after building a new and successful life for himself as an economist in New York. Summoned by his father, whose mission in life is to manage a Judish aid foundation in the Once district, he returns to Buenos Aires. There he meets Eva, a mute and intriguing woman who works at the foundation. The visit coincides with the Jewish Purim festival, an occasion for celebration which provides the undertone of a comedy of errors, meetings and reflection on how we can’t always leave our past behind.