Carla arrives after years of absence to accompany Martina. Relations between them are cold; there's something unspoken between them. Martina slips away for secret meetings with Diego, a man twice her age. The two are involved in a hardcore sex game that's out of control. When Carla discovers the relationship she confronts Diego.