Jake (Anton Yelchin) and Mati (Lucie Lucas) are two outsiders in the northerly Portuguese city of Porto who once experienced a brief connection. A mystery remains about the moments they shared, and in searching through memories, they relive the depths of a night uninhibited by the consequences of time.