Yoon-ju is a graduate student of fine arts, who works petty part-time jobs to make ends meet and lives at her friend Young-eun's place for a very small rent. Unlike Young-eun who enjoys having no-strings-attached relationships, Yoon-ju is just not into dating. One day, while she is searching materials for her project, she runs into Ji-soo at a junk shop. Watching Ji-soo in an odd place, Yoon-ju finds herself drawn to her.