Four young people, one city. For love or ideal, with funny and faint bewilderment. As seasons change, they come into the movie from life, then they come back to their life from the movie. They play themselves in the film, their parts in the film transform their life. An original improvisation in Chinese Cinema, a brand new rendering of city life.