The ninety-year-old Han lives with his sixty-year-old mentally disabled son on the south side of Beijing. While his two daughters covet his apartment and seize his pension, Han's greatest concern is what will happen to his son after his death. On one occasion, Han's son is deserted by his son-in-law in a suburb, who claims he is missing.