One morning in Paris. A fistful of adolescents, from different backgrounds. Individually, they begin a strange dance through the labyrinth of the metro and the streets of the capital. They seem to be following a plan. Their gestures are precise, almost dangerous. They come together in the same place, a department store, at closing time. Paris erupts. The night begins...