Santiago, Chile. Jesús, 18, lives alone with his father Hector in a flat where the TV covers up their inability to communicate. The rest of the time, he dances in a K-pop band, hangs out with friends and does drugs, watches trashy clips and has sex in public places, looking for a thrill. One night, he finds it with his friends, being involved in an irreversible misadventure.