Based on the book by Irène Frachon Mediator 150mg. In the hospital where she works in Brest, France, a lung specialist discovers a direct link between suspicious deaths and state-approved medicine. She fights single-handedly for the truth to come out. The story of Irène Frachon, who broke the MEDIATOR scandal.