On one wall of the room where the brutally murdered bodies lay in, the word "rage" has been spelled out in the blood of the victims. A year passes, but the murderer is not found. The case erodes people's ability to "trust" in others, particularly that of three pairs of people in a fishing village, Tokyo, and Okinawa, who have recently befriended someone with a mysterious past. Beyond lost trust lies rage - an emotion apt to turn violent and expose, in unforeseen ways, the mystery behind a murder.