Madrid, summer 2011. Economic crisis. 15-M movement and 1.5 million pilgrims waiting for the Pope’s arrival live side by side in a Madrid that’s hotter and more chaotic than ever. In this context, detectives Velarde and Alfaro must find what seems to be a serial killer. Their against-the-clock hunt will make them realise something they’d never imagined: neither of them are so very different from the killer.