Finnur is a successful heart surgeon and father of two. His family's life begins to unravel when his daughter, Anna gets mixed up with a manipulative drug-dealing boyfriend. As the boyfriend's grip tightens around Anna and the entire family, Finnur is forced to take drastic measures.